Stabilní svět kontroly

Úspěch v tomto světě je zajištěn buď získáním uzlových bodů a skrytým budováním nových, nebo vynuceným a nikdy nekončícím přizpůsobováním trhů a cílových skupin, dobrovolným i vnuceným přepínáním identit, umožňujícím pružné propojování proudů v jakési energetické, finanční, informační by-passy. Marketing se stal nástrojem společenské kontroly a vytváří nestoudný rod našich pánů.

Obchodování a Internet

V souvislosti s globální počítačovou sítí Internet se dnes stále častěji mluví o obchodování. Nejvíce pak v rovině úvah o tom, zda obchodování prostřednictvím Internetu je či není bezpečné.

eEurope 2005: pololetní vysvědčení

Akční plán eEurope 2005 se blíží k polovině svého časového horizontu a EU se rozhodla vyhodnotit dosavadní postup jeho plnění. Výsledkem je „pololetní vysvědčení“ v podobě dokumentu s názvem „eEurope 2005 Mid-term Review“. Je vcelku optimistické a hlavní cíle navrhuje neměnit. Přesto doporučuje určité změny ….

Co je to nová ekonomika

Internet mění pravidla – ano, ale která a v čem? Je charakter ekonomiky v digitálním věku skutečně odlišný oproti industriální éře? Jaké jsou příležitosti v nových podmínkách, kde číhají hrozby? A vůbec – není to všechno jen nafouknutá bublina?

Na shledanou ve VIP Foru

Chyběla Vám virtuální diskuse, kde by se mohli potkávat podnikatelé v oblasti infobusinessu vedle odborníků z různých oborů, pro které jsou Internet strategie a informační ekonomika výzvou, případně pracovní náplní? O nové službě VIP a CEO.

Budoucnost svobody: sebevražda elit (8)

Dlouhodobé politické úkoly způsobují krátkodobé potíže – voličům. Demografické změny nutí západní vlády reformovat sociální politiku, zejména pokud jde o výhody pro starší občany. To je téměř nemožné, protože starší občané mají velkou politickou moc; jsou dobře organizovaní, poskytují finanční příspěvky, tvrdě lobbují a pravidelně volí. Vlády před sebou mají těžkou volbu: odolat pokušení podbízet se a přijmout politiku směřující k dlouhodobým cílům.